کد خبر: ۴۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه برخی افراد علیه گمرگ به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کردند، گفت: پرونده گمرگ روی میز کمیسیون قرار دارد و ما بزودی این پرونده را بررسی خواهیم کرد.
به گزارش آرانیوز، داود محمد نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکایاتی از سوی افراد حقیقی، حقوقی و شرکت ها علیه گمرگ به کمیسیون اصل 90 مجلس رسیده، گفت: این شکایات در خصوص نحوه ثبت سفارشات خودرو، واردات، صادرات و علت عدم ترخیص بعضی از کالاهاست.

وی افزود: همچنین این شکایات کالاهایی که در گمرک مانده و به دلایل نامعلومی ترخیص نشده را در بر می گیرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه حجم تخلف هنوز معلوم نیست، تصریح کرد: کمیسیون یک تیم کارشناسی را مشخص کرده تا به همراه مسئولین سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات، یک بررسی نسبت به عملکرد گمرک در موارد یاد شده داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 مجلس بعد از بررسی های لازم در این زمینه گزارشی ارائه می کند، افزود: حجم تخلف هنوز معلوم نیست.

وی با بیان اینکه قرار است تا مسئولین کمیسیون اصل 90 مجلس جهت بررسی این پرونده به کمیسیون دعوت شوند، گفت: بعد از جمع آوری اطلاعات اولیه مسئولین مربوطه را به کمیسیون دعوت می کنیم تا توضیحات خود را در این زمینه ارائه کنند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار