کد خبر: ۴۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
معاون فرهنگی و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از تقاضای ٩ کتابفروشی برای شرکت در سومین دوره از طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی استان خوزستان خبر داد.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: کتابفروشی‌هایی از جمله محام، شهر کتاب، رشد، شرق، پاتوق کتاب و جعفری شعبه زیتون آماده ارائه کتاب‌های جام باشگاه‌ها در اهواز و  کافه کتاب بانی در رامشیر، نمایشگاه دائمی کتاب تبیان و کتابسرای رشد در دزفول از دیگر کتابفروشی‌های متقاضی این طرح در شهرستان‌ها هستند.

وی با اشاره به تخفیف این دوره از کتاب‌های جام باشگاه‌ها اظهار داشت: در این دوره از طرح کتاب‌ها با تخفیف ٥٠ درصدی را در اختیار علاقه‌مندان کتابخوان باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و هر عضو باشگاه تا مبلغ ٦٠٠ هزار ریال می‌تواند از این تخفیف استفاده نماید.

جمشیدی در ادامه اظهار کرد: شورای کتاب کودک ایران ضمن معرفی کتاب‌های برگزیده خود فهرست کتاب‌های مناسب را نیز درجه‌بندی و عرضه می‌کند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این دوره فهرستی از کتاب‌نامه‌های رشد، کتاب جشنواره و جوایز گوزن زرد، جایزه کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کودک کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لاک‌پشت پرنده برای گروه‌های سنی الف، ب، ج و د در اختیار مربیان و اعضای باشگاه‌های کتابخوانی قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: کتابفروشی‌های متقاضی طرح جام باشگاه‌ها در سایت خانه کتاب ثبت نام می‌کنند و پس از آن با توجه به لیستی که اعضا در اختیار کتابفروشی قرار می‌دهد کتاب‌ها به باشگاه‌ها ارائه خواهد شد.

گفتنی است، ثبت نام باشگاه‌های سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی تا دهم آبان ماه ادامه دارد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار