کد خبر: ۴۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
حدود 3000 بسته نوشت افزار توسط شركت بهره برداري نفت و گاز کارون بین دانش آموزان مناطق محروم کلانشهر اهواز و روستاهای اطراف تاسیسات این شرکت توزیع شد.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومي ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز کارون در تشریح این خبر اظهار داشت : این شركت طی سال تحصیلی گذشته و جدید قریب به 3000 بسته نوشت افزار شامل کیف،دفتر،مداد،خودکار،تراش و پاکن را به ارزش حدود یک میلیارد و 113 میلیون ریال بین دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم اهواز و روستاهای اطراف تاسیسات توزیع کرده است. 

فتح اله گشتاسبی افزود : این بسته های آموزشی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مناطقی از روستاهای بخش غیزانیه ، اسماعیلیه ،الهایی ، زرگان ،دغاغله و ملاشیه و با هماهنگی بخشداري هر منطقه بین دانش آموزان خانواده های بی بضاعت توزیع گردیده است. 

وی افزود : بخشی از این بسته های فرهنگی که توسط شرکت نفت و گاز کارون تهیه شده از طریق بسیج ناحیه امام علی (ع) و برخی موسسات خیریه بین دانش آموزان مناطق محروم تقسیم شده است.

گفتني است شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در راستای کمک به توسعه فضاهای آموزشی روستاهای حوزه عملیاتی خود در ابتدای سال تحصیلی جدید دبیرستان 7 کلاسه جهاد را در روستای مشرحات بخش غیزانیه که توسط گروه های بسیج جهادی این شرکت بازسازی و تجهیز شده بود را افتتاح و به اهالی شریف منطقه تحویل نمود.

همچنین عملیات بازسازی 3 باب مدرسه دیگر در روستاهای غدیر حبسه ، منیثره و ابوکبریه بخش غیزانیه توسط مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز کارون به پایان رسیده و به زودی مورد افتتاح رسمی و بهره برداری قرار خواهند گرفت و عملیات احداث مدرسه روستای قجریه بخش اسماعیلیه نیز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی توسط مهندسی و ساختمان این شرکت در حال انجام است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار