کد خبر: ۴۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مشهد-سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ نیروی خدمات شهری برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین به عراق اعزام می شوند.
به گزارش آرانیوز، سید جواد حسینی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان ستاد اربعین شهرداری مشهد اظهار کرد: خدمت رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین قابل تقدیر است و طبق برنامه ریزی انجام شده امسال کار خدمات رسانی ، اسکان و تغذیه زائران توسط ۵۰ موکب در عراق انجام خواهد شد. 

وی افزود: در حوزه خدمت رسانی به زائران اربعین باید از ظرفیت مردمی برای ساماندهی و خدمات رسانی استفاده شده و سوله های ۹ گانه نجف به کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان واگذار شود. 

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی  بیان کرد: امسال اعزام بیش از دو هزار و ۵۰۰ خادم افتخاری به عراق در برنامه قرار دارد و نظافت شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین و نیز پذیرایی، اسکان و تغذیه ی ۶۵ هزار زائر به ستاد اربعین استان واگذار شده است. 

حسینی بیان کرد: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده در کنار اسکان و پذیرایی، نظافت محیطی،انجام امور بهداشتی و سلامت زائران با اعزام بیش از ۱۰۰ پزشک و پرستار انجام و  ۴۰۰ مبلغ جهت ارائه مباحث معرفت افزایی و فرهنگی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی همچنین از اعزام  ۱۵۰ دستگاه درون شهری مشهد برای جابه جایی زائران و اعزام ۶۰۰ پاکبان برای نظافت معابر در ایام اربعین به کشور عراق خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار