کد خبر: ۴۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه درگیری یکی از هواداران وی با فرد هتاکی که خود را به عنوان معترض جا زده است، عنوان کرد: هتاکی های این فرد در یک مراسم عزاداری باعث شد تا یکی از شهروندان با وی درگیر شود.
  قاسم ساعدی به منظور روشن شدن افکار عمومی در خصوص حادثه درگیری فردی با یکی از هواداران ویدرگفتگویاختصاصی با آرانیوز(حوزه خوزستان) اظهارداشت: این فرد با نام نگراوی پیش از این در شب قبل از این حادثه به همراه تعداد دیگری که هویت آنها هنوز مشخص نیست در مقابل منزل شخصی بنده اقدام به تجمع و توهین کرده اند.
وی بیان داشت: بر اساس تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته، تجمع کنندگان شب قبل از این حادثه خود را به عنوان معترضان به وضعیت استخدامی معرفی کرده اند و این درحالی است که دفتر ارتباط مردمی بنده یکی از دفاتر پر تردد با شهروندان است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: اگر این افراد و بخصوص فرد هتاک  واقعا قصد پیگیری مطالبات خود را داشتند، می توانستند از طریق دفاتر ارتباطی به بیان خواسته های خود بپردازند اما این ایجاد اغتشاش و جوسازی با اهداف از پیش تعیین شده نشان دهنده این است که این افراد قصدشان خیر نیست.

ساعدی با رد برخی ادعاها مبنی بر درگیری فرزندان و برادرانش با فرد هتاک، گفت: این حادثه در حالی رخ داد که این شخص در مراسم عزاداری جلوی بنده را گرفت و با بیان توهین و هتاکی در مقابل شهروندان، فرماندار دشت آزادگان، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی ، دست به اغتشاش زد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین بستری شدن این شخص در بیمارستان را تکذیب کرد و گفت: وی بخاطر توهین های مکرر در بین شهروندان و نیز ایجاد مزاحمت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: همواره ارتباط و پیگیری مطالبات مردم را از وظایف خود می دانم و با تمام توان در این زمینه گام خواهم برداشت وبه همین منظور برابر اطلاعیه های قبلی که صادر شد، مردم می توانند مشکلات و دغدغه های خود را از طریق شماره های 02133523973، 06136743334 و 06136784600 منعکس کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار