کد خبر: ۴۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مدیرکل پست استان خوزستان در نشست تخصصی با مدیران استانی؛
مهران حموله مدیرکل پست استان با هدف گسترش تعاملات فی مابین و تبیین سیاست های شرکت ملی پست با مدیران ثبت اسناد، ثبت احوال، پزشکی قانونی و فرودگاه دیدار کرد.
به گزارش آرانیوز به نقل از اداره کل پست خوزستان، مهران حموله در این دیدار ها با مدیران ثبت اسناد، احوال، پزشک قانونی و فرودگاه اهواز داشته، عنوان کرد: گسترش تعاملات سازمانی با ایجاد و راه اندازی باجه های ارائه خدمات نیابتی از طریق شبکه پستی عاملی مهم در راستای تسهیل بیشتر در روند ارائه خدمات به مردم است.

وی در نشست های جداگانه خود با افشین، مریدی، حسینی و رضایی مدیران ثبت اسناد، ثبت احوال، پزشکی قانونی و فرودگاه بر ضرورت تعاملات موثر درون و برون سازمانی، استفاده از مزیت های نسبی یکدیگر با ایجاد و راه اندازی باجه های خدمات نیابتی تاکید کرد. 

مدیرکل پست استان در خصوص خدمات نيابتي توسط شركت ملی پست گفت: با توجه به سیاستهای جدید شرکت ملی پست درکشور استفاده از این شبکه خدمت رسان مي تواند در سالم سازي محيط اداري و جلوگيري از ترددهاي غير ضروری، كاهش آلاينده هاي زيست محيطي و در نهايت افزايش بهره وري ملي نقش بسزايي داشته باشد.

گسترش تعاملات سازمانی توسط باجه های خدمات نیابتی پست/ سیاست های جدید شرکت ملی پست در راستای سلامت سازی محیط اداری و کاهش آلایندگی

مدیران ثبت اسناد، ثبت احوال ، پزشکی قانونی و فرودگاه نیز هرکدام با اشاره به نقش و حضور موثر پست در توسعه خدمات عمومی و نيابتي اظهار داشتند: اين شبكه عظيم  با کاهش فاصله‌ها و استفاده بهینه از زمان همواره در ارایه خدمات عمومی به هموطنان پیشتاز بوده است.

در این نشست مدیران استانی اظهار امیدواری کردند با تشکیل کارگروهها بتوان زمینه ایجاد ارتباط و تعامل کاری در زمینه های واگذاری خدمات نیابتی توسط پست استان را هر چه سریعتر و در راستای رضایتمندی مردم و همشهریان اجرایی و عملیاتی نمود و خواستار گسترش همکاری ها شدند. 

گسترش تعاملات سازمانی توسط باجه های خدمات نیابتی پست/ سیاست های جدید شرکت ملی پست در راستای سلامت سازی محیط اداری و کاهش آلایندگی

وی هدف از برگزاری این نشست را توسعه هرچه بیشتر همکاری های فی مابین و کاهش زمان دریافت خدمت توسط مردم و ارتقای رضایتمندی آنان از خدمات مشترک ارایه شده در این زمینه عنوان کرد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار