کد خبر: ۴۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
اردبیل – استاندار اردبیل با اشاره به تبلیغ دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب تاکید کرد که در مقابل این تبلیغات روانی نباید یاس و ناامیدی در جامعه تزریق شود.
به گزارش آرانیوز، اکبر بهنام جو بعد از ظهر یکشنبه در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: این استان طی ۴۰ سال گذشته به بهره مندی از خدمات نظام و انقلاب توسعه در تمام ابعاد را شاهد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این توسعه زیرساختی در تمام زمینه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و... صورت گرفته است، ادامه داد: خدمات انقلاب و نظام طی این مدت افق مثبتی را در این استان به وجود آورده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: این توسعه همه جانبه در حالی رخ داده که کشورمان تحریم های سنگینی را طی سال های گذشته و بویژه در یک سال اخیر متحمل شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف یادآور شد: در یک سال اخیر که تحریم ها تشدید شده خبرهای خوبی را در استان داشتیم از جمله راه آهن، منطقه آزاد، سرمایه گذاری و... که نیاز است همه این اقدامات به همراه دستاوردهای ۴۰ سال گذشته هنرمندانه تبیین شود.

بهنام جو این اقدامات را خدمات نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: در عین حال توسعه اقتصادی را باید به سمتی ببریم که وابستگی ها کم شود. در این صورت می توانیم به توسعه پایدار دست یابیم.

 وی همچنین با اشاره به توسعه متوازن در تمام مناطق محروم کشور و این استان با خدمات انقلاب اسلامی عنوان کرد: تا دو سال آینده چشم انداز روشنی در تمام زمینه ها و در تمام مناطق استان شاهد خواهیم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار