کد خبر: ۴۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
مدیر کل کمیته امداد ایلام خبر داد:
ایلام-مدیر کل کمیته امداد ایلام از پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند ایلامی خبر داد.
به گزارش آرانیوز، ضیاء رضایی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی، به تعداد بیش از پنج هزار دانش‌آموز مددجو و نیازمند این استان کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌هزینه به‌منظور خرید پوشاک، کتب درسی و نوشت‌افزار پرداخت می‌شود افزود: امسال درمجموع بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند ایلامی اختصاص‌یافته و سرانه هر دانش‌آموز ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: علاوه بر این کمک، بر اساس تفاهم‌نامه امضاءشده با بسیج سازندگی سپاه و موسسه حضرت رقیه در استان تهران، به این تعداد از دانش آموزان مددجو، نوشت‌افزار و کیف مدرسه اهدا می‌شود که پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان مددجو و نیازمند در این استان به حدود ۲۰۰ هزار تومان برسد.

رضایی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در مهرماه امسال با شعار «لبخند مهر بسته مهر شما» برگزار می‌شود گفت: این مناسبت باهدف زمینه‌سازی برای کمک به دانش آموزان نیازمند این استان در آستانه سال نو برگزار می‌شود و بهترین فرصت برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمندان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار