کد خبر: ۴۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
اختصاصی؛
تعهد نمایندگان مجلس به مردم وظیفه ای است که باید همه به آن عمل کنند و این موضوع در خصوص عبدالله سامری نمانیده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نمود ویژه ای دارد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه مجلس) شهرستان خرمشهر در تابستان امسال با بحران بسیار ناراحت کننده ای در زمینه آب مواجه بود اما سامری نماینده ای بود که با تمام توان در کنار مردم خود بود و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات همشهریان خود بکار گرفت.

سامری به عنوان نماینده دلسوز از جمله نمایندگانی است که با مردم حوزه انتخابیه خود دیدارهای چهره به چهره دارد و اراتباط خود را با مردم همچنان حفظ کرده است.

برای مثال، در جریان بحران آب شرب خرمشهر، در حالی که همکاران عبدالله سامری در مجلس در حال فعالیت های رایج و روزمره سیاسی خود بودند او در خرمشهر و در میان مردم خود بود تا از این طریق بتواند مشکلات پیش آمده را رفع کند.

مردم خوزستان نماینده خرمشهر را به عنوان یک چهره شجاع و وظیفه شناس می شناسند و همین خصلت سامری او را نسبت به دیگر نمایندگان این استان برحسته تر کرده است.

با همه این شرایط گزارشات میدانی و نظرسنجی های چهره به چهره خبرنگاران آرانیوز در شهرستان خرمشهر، نشان می دهد اقبال مردم خرمشهر از عبدالله سامری نشان دهنده اعتماد به این شخصیت مردمی است.

در بررسی های میدانی خبرنگاران آرانیوز در خرمشهر، مردم با وجود اینکه از مشکلات زیادی برخوردار هستند از اقدامات و عملکرد سامری به عنوان یک الگو و نمونه بسیار موفق نمایندگی برای دیگر شهرهای کشور یاد می کنند.

برخی از شهروندان خرمشهری در گفتگو با خبرنگاران این پایگاه خبری ، عنوان کرده اند: مردم این شهرستان از خدمات و اقدامات سامری همچنان حمایت می کنند و این اعتقاد را داریم که میدران کم کار و بی انگیزه با وجود نماینده ای پر کار و تلاشگر در خرمشهر ، جایی ندارند.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار