کد خبر: ۳۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: فرمانداران، نیروی انتظامی و دادگاه های شهرستانی باید توجیه شوند که سرمایه گذار باید احساس کند از حمایت قانونی برخوردار است.
 بهمن مرادنیا شامگاه شنبه در دومین جلسه استانی شورای معادن که در استانداری کردستان برگزار شد خواستار تشکیل جلسه ای با حضور رییس دادگستری استان به منظور ایجاد شعبه رسیدگی به پرونده های معارضین معادن شد و گفت: باید با معارضین معادن دارای پروانه بهره برداری برخورد شود تا کسی مانع اجرای قانون نشود. 

استاندار کردستان عنوان کرد: فرمانداران، نیروی انتظامی و دادگاه های شهرستانی باید توجیه شوند که سرمایه گذار باید احساس کند از حمایت قانونی برخوردار است. 

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز، گفت: برخی معارضین و ممانعت ها فقط از سرمایه گذاری و اشتغال جلوگیری می کند که لازم است از توان فرمانداری ها و دستگاه های ذی ربط در رفع این معارض ها کمک گرفته شود . 

حسین فیروزی همچنین در خصوص قوانین و ضوابط مربوط به شرایط واگذاری معادن و رعایت حریم مناطق حفاظت شده گفت: اگر ضوابط چند برابر بیشتر از سایر مناطق کشور رعایت شود نمی توان از مهمترین ظرفیت اشتغال و درآمد زایی استان که معادن هستند، استفاده شود. 

گفتنی است، با موافقت استاندار مقرر شد جلسه استانی شورای معادن به صورت ماهانه برگزار شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار