کد خبر: ۳۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
فرماندار سلسله مطرح کرد:
فرماندار سلسله گفت: با اجرای طرح «به نژادی دام» در الشتر، درآمد روستاییان منطقه به ۳ برابر افزایش می‌یابد.

درآمد روستاییان الشتر با اجرای طرح «به نژادی دام» ۳ برابر می‌شود

به گزارش آرانیوز، شریف خسروی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان سلسله با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به خدمات رسانی به مناطق روستایی دارد و امروز شاهد افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای منطقه بسطام هستیم، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۸۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه غالب کار مردم این منطقه نیز پرورش دام است، تصریح کرد: در نشستی با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، الشتر به عنوان پایلوت طرح به نژادی دام استان معرفی شده است.

فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح میزان درآمد روستاییان به سه برابر افزایش پیدا می‌کند.

خسروی یادآور شد: همچنین تسهیلات اشتغالزایی با نرخ ۶ درصد به روستاییان پرداخت می شود و امید داریم با استفاده مردم از این تسهیلات و اجرای طرح های تولیدی شاهد ارتقای رونق و آبادانی در سلسله باشیم.

وی همچنین بر لزوم حفاظت و حراست از جنگل های منطقه توسط روستاییان و مردم بومی منطقه تاکید کرد و گفت: برای رونق بخش گردشگری شهرستان سلسله باید پاسدار و حافظ منابع طبیعی باشیم و این نعمت خدادادی را به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیر در این مراسم با اشاره به اینکه برای اجرای طرح گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان سلسله اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح ۳۰۰ خانوار روستایی گازرسانی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار