کد خبر: ۳۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
هیئت رئیسه جدید شورای شهر بندرعباس پس از رای گیری انتخاب شدند.
 در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تعیین هیئت رئیس سال دوم شورای اسلامی بندرعباس در دستور کار بود، در این جلسه فیصل دانش با ۸ رای، رئیس جدید مجلس شورای اسلامی معرفی شد و نایب رئیس ،جناب آقای بلارک با  ۱۰ رای و جناب اقای عسکری زاده با ۱۰ رای و منشی دوم فرزانه آرامش با ۹ رای کار سکان شورای شهر را بدست گرفتند.

اسلام باوقار رئیس سابق شورای شهر در شروع جلسه گفت : من وابسته به هیچ جناج و گروه سیاسی نیستم و کاری به هیچ جناجی هم ندارم و اجازه نمی دهم گروه های سیاسی از بیرون به ما تعین و تکلیف کنند.

بعد از رای گیری فیصل دانش که بعنوان رئیس جدید شورای شهر بندرعباس انتخاب شد گفت: ما داریم تمرین دموکراسی می کنیم یک فرزند ۱۷ ساله بنام شورا داریم که هنوز باید خیلی چیزها را بیاموزد.

 دانش ادامه داد: مردم نارضایتی زیادی از شورا شهر دارند و راضی نیستند و باید در این دوره جدید تلاش کنیم تا رضایتمندی مردم بیشتر شود.

رئیس جدید شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: جایگاه شورا و کار آن بسیار دشوار است و در ما در این جایگاه ها با تهدید ، مشکلات و نارضایتی های زیادی مواجه بودیم و برای موفقیت بهتر اول باید یازده نفر نظرات یکسانی داشته باشند تا به نتیجه مطلوب برسیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار