کد خبر: ۳۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:
سمنان - مدیرعامل شرکت گازرسانی استان سمنان از افتتاح هشت پروژه گازرسانی طی هفته دولت در استان خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش آرانیوز، علیرضا شریفی نژاد شامگاه یک‌شنبه در بازدید خبرنگاران از ایستگاه تقلیل فشار مومن‌آباد سمنان بابیان اینکه هشت پروژه گازرسانی طی هفته دولت در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این پروژه‌ها ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: احداث ایستگاه سی. جی. اس به ظرفیت ۸۰ هزار مترمکعب در ساعت در روستای مؤمن آباد، گازرسانی به خط تغذیه، ایستگاه تقلیل فشار و شبکه روستای غزازان از توابع شهر بیارجمند، اجرای شبکه تغذیه و توزیع گازرسانی به روستای فولاد محله از توابع شهرستان مهدی‌شهر و انجام عملیات اجرایی خط تغذیه تقویتی سمنان- شهمیرزاد ازجمله طرح‌های در نظر گرفته‌شده برای افتتاح در هفته دولت هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بابیان اینکه در افق سال ۹۹ همه روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، ابراز داشت: توسعه شبکه روستای فروان، منطقه خلخالیه آرادان، افتتاح طرح گازرسانی به روستای منصور کوه از توابع دامغان، گازرسانی به خوشه‌های صنعت و کشاورزی غرب استان شامل شهرستان‌های سمنان و سرخه از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت محسوب می‌شوند.

استفاده سالانه ۲ میلیارد مترمکعب گاز در سمنان

شریفی نژاد در ادامه تصریح کرد:علیرغم پراکندگی جمعیت و وسعت مناطق استان سمنان که کار انتقال گاز را با هزینه‌های بسیار مواجه می‌کند اما می‌کوشیم تا سال یک هزار و ۴۰۰همه مناطق به گاز دسترسی لازم را داشته باشد.

وی بابیان اینکه یکی از شرایط سرمایه‌گذاری بهره‌مندی مناطق از زیرساخت‌های اولیه نظیر گاز است، افزود:  به‌منظور ایجاد اشتغال و افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت زندگی اجتماعی به دنبال ارائه خدمات لازم به مشترکان هستیم و در شرکت ملی گاز می‌کوشیم تا این زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

شریفی نژاد بابیان اینکه سالانه دو میلیارد مترمکعب گاز در سمنان استفاده می‌شود، افزود: خوشبختانه از سال ۸۶ به بعد سابقه قطعی گاز در استان سمنان گزارش نشده است اما در خصوص مصرف گاز تنها می‌توان با کمک رسانه‌ها این فرهنگ را در بین مردم جا انداخت که از گاز درست و بهینه استفاده کنند تا بتوان با ذخیره خوب به استقبال زمستان رفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار