کد خبر: ۳۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
وزیر ارتباطات خبر داد؛
بوشهر - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وظیفه مهم مسئولان در قبال سلامت مردم، از تلاش برای نمایش آنلاین میزان تشعشعات امواج به تفکیک شهرهای مختلف خبر داد.

به گزارش آرانیوز، محمدجواد آذری جهرمی ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: سلامت مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسئولان باید با حساسیت در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه در مورد پارازایت نه بزرگنمایی صورت گیرد و نه به سادگی باید از آن عبور کرد، از نمایش عمومی اندازه گیری تشعشعات امواج به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وجود حد غیرمجازی از امواج، خاطرنشان کرد: سازمان تنظیم مقررات  به صورت میدانی این موضوع را در استان بوشهر بررسی کرد و نتایج به سازمان انرژی اتمی ارسال شد و منتظر اعلام نتایج آن هستیم.

وی با بیان اینکه پارازیت تاثیری بر وضعیت آنت‌دهی موبایل نخواهد داشت، ادامه داد: فضای روانی در مورد این موضوع ایجاد شده است و مشکل این است که تاکنون شفاف‌سازی در این زمینه صورت نگرفته است.

آذری جهرمی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در صورت امکان از هفته دولت، تشعشعات امواج را به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تفکیک هر شهر منتشر می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه وارد استان بوشهر شد و طی سفر دو روزه خود در نشست شورای اداری شهرستان‌های مختلف استان شرکت می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار