کد خبر: ۳۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
سمنان - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران تمام تلاش خود را در راه حقیقت و عدالت به کار می بندند که همانا رسالتی مقدس و بزرگ است.
به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی سمنان، امیر دانایی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: هفدهم مرداد ماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، با همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی، پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر داشته و با جدیت فراوان در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‌گیرند و سلام خداوند بر خبرنگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

دانایی در پایان نوشت: اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه استان سمنان از تلاش‌های مستمر و صادقانه این قشر تاثیرگذار که برای آگاهی بخشیدن و اعتلای جامعه، خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشند قدردانی کرده و برای همه این عزیزان از خداوند متعال، سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهانم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار