کد خبر: ۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
عضو شورای شهر تبریز اعلام کرد:
تبریز - عضو شورای شهر تبریز گفت: از سیاست‌های کلان شهردار تبریز در حوزه مدیریت شهری حمایت می‌کنیم.

به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عبداله تقی پور در حاشیه بازدید از مرکز دفن فنی مهندسی زباله کلانشهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مباحث کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز، توجه به بحث مدیریت پسماند و حمل و دفن اصولی و بهداشتی زباله است که طبق گزارش های شهرداری، روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ تن زباله و نخاله های ساختمانی از کلانشهر تبریز جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تبریز در زمان مدیریت مهندس ایرج شهین باهر در بحث مدیریت پسماند شهری ستودنی است، ادامه داد: پروژه دفن فنی مهندسی زباله های شهری تبریز نیمه کاره مانده بود که با پیگیری های شهردار تبریز این پروژه آغاز به کار کرده که در نوع خود کار پسندیده ای است.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه اظهار کرد: پروژه تصفیه شیرابه زباله ها ضمن جلوگیری از ورود شیرابه به آب های زیرزمینی، روزانه ۵۰ مترمکعب آب تصفیه شده را جهت آبیاری فضای سبز تبریز وارد چرخه استفاده می کند.

وی با بیان اینکه جهت توسعه امنیت بهداشتی شهر تبریز و مقابله با آلاینده های زیست محیطی، سلول های دفن زباله شماره دو و سه مرکز دفن فنی مهندسی زباله این کلانشهر احداث می شود، ادامه داد: با احداث این سلول ها، در ۱۵ سال آینده شاهد عدم دغدغه در بحث مدیریت پسماند خواهیم بود که این می تواند یادگاری از شهردار وقت تبریز برای آینده این کلانشهر باشد.

عبداله تقی پور در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه برخی از رسانه ها از تقابل رئیس کمیسیون خدمات شهری با شهردار تبریز سخن می گوید، تصریح کرد: دوستی بنده با شهردار تبریز دوستی دیرینه است و شاید اختلاف سلیقه هایی در بخش مدیریت شهری وجود داشته باشد ولی شهردار تبریز از نظرات کارشناسی کمیسیون ها تبعیت می کند و در خدمت شهروندان تبریزی است و ما نیز از شهردار تبریز حمایت می کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار