کد خبر: ۳۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: دشمنان با فراخوان اغتشاش قصد خدشه دار کردن امنیت کشور را دارند.
به گزارش آرانیوز، سردار عبدالرضا ناظری صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: تولید امنیت و احساس امنیت یکی از مهم ترین وظایف پلیس محسوب می شود و در این بین وظیفه خبرنگاران بسیار خطیر است.

ناظری با بیان اینکه امروز خبرنگاران در صف مقدم مبارزه با دشمن حتی در حوزه جنگ اقتصادی قرار دارند افزود: امنیتی که بایستی در جامعه باشد با قلم خبرنگاران تثبیت می شود، خبرنگاران عزیز در عرصه ماموریتی خود به خوبی این ماموریتها را انجام می دهند .

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در سرمای شدید و در ماموریت های خطیر نیروی انتظامی در محور هراز کنار پلیس حضور داشتند گفت: این حضور و همکاری ودر صحنه بودن جامعه خبرنگار سبب تحکیم و اعتماد بیشتر مردم به رسانه می شود که قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: امروز جنگ اقتصادی آغاز شده و برخی سایت های معاند فراخوان هایی برای تجمع و اغتشاش می زنند، تا امنیت بی نظیر کشور را زیر سوال ببرند، اما خبرنگاران با حضور به موقع توطئه دشمن در این حوزه را برملا می کنند.

ناظری اظهار داشت: امنیت مقوله ای است که حفظ و تامین آن از اهمیت زیادی برخوردار است و خبرنگاران و قشر رسانه باید در این امر ثابت قدم باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار