کد خبر: ۳۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
مدیرعامل جمعیت جوانان هلال‌احمر خراسان جنوبی:
بیرجند- مدیرعامل جمعیت جوانان هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: ۴۰۰ میلیون ریال در راستای نوسازی تجهیزات آبگرم معدنی فردوس در چند ماهه اخیر هزینه شد.

به گزارش آرانیوز، محمدرحیم شهریاری صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی و فرماندار فردوس بیان کرد: آبگرم فردوس موقعیتی استراتژیک و مطلوب برای خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه آبگرم معدنی هلال فردوس یکی از جاذبه‌های گردشگری استان و از ظرفیت‌های غیرقابل‌انکار منطقه است، گفت:  این آبگرم از اولویت این جمعیت در این خصوص برنامه توسعه جامع با حضور مستمر مشاور است.

شهریاری با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در هر شهرستان بنا به ظرفیت خودش آماده ارائه خدمات است، افزود: طی چندماهه اخیر در راستای نوسازی برخی  از تجهیزات آبگرم معدنی فردوس بیش از ۴۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار فردوس هم در این دیدار با اشاره زمین‌های حاشیه بلوار اصلی فردوس که در اختیار هلال‌احمر قرار دارد، گفت: این اراضی نیازمند تغییر کاربری است.

مهدی ابراهیمی ادامه داد: در راستای جذب و توقف گردشگر، زیباسازی سیمای شهری یکی از عوامل بوده که در رشد و توسعه همه‌جانبه منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

وی خواستار رفع برخی موانع از جمله اینترنت، افزایش آب شرب و فضای سبز در محل آبگرم معدنی  شد و گفت: همچنین ساخت مجتمع انبارهای امدادی هلال‌احمر شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار