کد خبر: ۳۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
در بازدیدی اعلام شد:
کرج - وجود حلقه دره که حالا تبدیل به یکی از مشکلات بر سر راه فرودگاه بین‌المللی پیام شده است و عدم همکاری شهرداری کرج برای حل این معضل در بازدیدی مطرح شد.
به گزارش آرانیوز، سعید زرندی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار البرز از فرودگاه بین‌المللی پیام، ایجاد پایانه مسافربری این فرودگاه را وعده‌ای دانست که به مردم داده‌شده است و گفت: این وعده به مرحله تحقق رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام ۲۰ سال تلاش شده است، افزود: این اقدام به وزارت ارتباطات مربوط نبود اما ازآنجایی‌که مطالبه مردم بود موردتوجه این وزارت خانه قرار گرفت و فرودگاه پیام به سمت تغییر کاربری پیش رفت.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اجرای ۲۸۰ طرح در این فرودگاه به همت وزارت ارتباطات، گفت: درصدد هستیم که پایانه مسافربری فرودگاه پیام تا هفته دولت آماده بهره‌برداری شود.

زرندی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه اگر این مهم به نحو احسن انجام نشود موردانتقاد قرار خواهد گرفت، گفت: مهم‌ترین موضوع در خصوص فرودگاه بین‌المللی پیام راه‌های دسترسی است، به همین منظور در کنار بلوار ارم در منطقه مهرشهر یک بلوار دیگر در حال احداث است.

وی در ادامه به مشکل دفن زباله‌ها در منطقه حلقه دره اشاره کرد که برای فرودگاه تبدیل به معضل شده است و گفت: متأسفانه شهرداری کرج در این خصوص هیچ اقدامی نکرده است.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام بابیان اینکه باید به مسائل و مشکلات فرودگاه رسیدگی جدی شود، گفت: میان اداره کل راه و شهرسازی و یکی از بانک‌های عامل بر سر زمین‌های فرودگاه اختلافی وجود دارد زیرا سال ۸۵ زمین‌ها در رهن بانک بوده، با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده هنوز از رهن بانک خارج نشده و متأسفانه این بانک همکاری لازم را ندارد.

زرندی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی سه خط هوایی برای حضور در پایانه مسافربری فرودگاه بین‌المللی پیام، گفت: زمان آموزش و آزمایش در بیشتر فرودگاه‌ها ۲ تا ۳ سال زمان می‌برد اما این زمان برای فرودگاه پیام به حداکثر شش ماه زمان احتیاج دارد.

وی همچنین تأکید کرد: برای احداث پایانه مسافربری فرودگاه پیام ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات «آی. تی» هزینه شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار