کد خبر: ۳۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
به گزارش اختصاصی آرانیوز (حوزه قم)، نوشاد نوشادی در جلسه هماهنگی نشست روسای شوراهای هیئات مذهبی و کانون مداحان سراسر کشور که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهارداشت: با نگاهی به تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب و سیر تحولات منطقه‌ای و جهانی درمی‌یابیم، آمریکا که همواره سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی را در تعارض با منویات و خواسته‌های تفرقه‌افکنانه خود در جهان می‌داند، تلاش کرده به شکل‌های مختلف کشورمان را در تنگنا و مضایق اقتصادی قرار دهد.

نوشادی رئیس شورای هیأت های مذهبی کل کشور؛ نشست روسای شورای های هیأت های مذهبی سراسر کشور با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم جهت حمایت هیأت های مذهبی از دولت برای عبور از مشکلات اقتصادی/ هیأت های مذهبی نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلابی گری و ولایتمداری دارند

وی اضافه کرد: به فضل الهی همواره کید و مکر دشمنان نقش بر آب شده است و جز روسیاهی و ذلت حاصلی را برای بدخواهان این مرز و بوم نداشته است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور بیان کرد: آنچه مسلم است این بار نیز ملت و دولت با تاسی از رهنمودها و راهبری‌های سکاندار کشتی انقلاب از این پیچ تاریخی با سربلندی و اقتدار عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد: شورای هیئت‌های مذهبی کشور با برخورداری از ۹۱ هزار هیئت در سراسر کشور و بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند وعاظ، روحانیون و تریبون‌های تبلیغی در این برهه حساس بیش از گذشته بر اهمیت وحدت، همدلی و همراهی در مسیر پیشبرد اهداف  و آرمان‌های اصیل انقلاب تاکید خواهد کرد.

نوشادی در مورد سفر رئیس جمهور به کشورهای اروپایی نیز بیان کرد: مواضع سنجیده و اصولی دکتر روحانی در خصوص به رسمیت نشناختن و محکومیت سیاست‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و همچنین تاکید بر این موضوع که اگر مانع صادرات نفت کشورمان شوند نفت سایر کشورها هم صادر نخواهد شد، موجی از امیدواری را در میان نیروهای انقلابی و متعهد به وجود آورده است.
وی گفت: انتظار می‌رود همه مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ روحیه انقلابی همواره با رویکردی مقتدرانه و در طراز جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین‌المللی حاضر شوند.

نوشادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست به تشریح برنامه های شورا در زمینه گسترش آموزه های دینی و فعالیت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پرداخت.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: در استان بوشهر شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی از سوی هیئت‌های مذهبی هستیم و در همه برنامه‌های مناسبتی نقش آفرینی خوبی داشته‌اند و هر ساله شاهد افزایش کیفیت فعالیت‌های هیئات هستیم.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار