کد خبر: ۳۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان‌شرقی:
تبریز -رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌شرقی از فوت ۲۰۲ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های استان خبر داد گفت: بارها از بابت نقاط حادثه‌خیز در برخی جاده‌های آذربایجان‌شرقی به مسئولین هشدار داده ایم.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ جواد ناموران ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه اگر در شهری بخواهیم فرهنگ ترافیکی آن شهر را قیاس کنیم به حرکت خودروها بین خطوط باید توجه کنیم، اظهار داشت: بستن کمربند ایمنی، حرکت بین خطوط و عدم استفاده از تلفن همراه نیز از دیگر فرهنگ رانندگی محسوب می شود.

وی، بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو را در جاده‌های آذربایجان‌شرقی اجباری عنوان کرد و افزود: متأسفانه استان آذربایجان‌شرقی تز نظر شاخص های رانندگی از وضعیت مطلوبی برخودار نیست و این وضعیت نامطلوب در حوادث رانندگی بیشتر نمایان می شود.

رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تا امروز که ۱۲۵ روز از سال‌جاری سپری می شود در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی ۲۰۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند که فقط در تیرماه حوادث رانندگی باعث فوت ۶۲ نفر در جاده‌های استان شده است.

میزان تلفات حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری خوشایند نیست

ناموران با تأکید بر اینکه میزان تلفات حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری اصلاً خوشایند نیست، گفت: از نظر ما کشته شدن ۲۰۲ نفر در جاده‌های استان بحرانی تلقی می شود و رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند و از طرفی نواقصات جاده‌ها نیز بر قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: تاکنون بارها از بابت نقاط حادثه‌خیز در برخی جاده‌های آذربایجان‌شرقی هم به رانندگان و هم به مسئولین ذی‌ربط هشدار داده ایم اما هنوز این نقاط حادثه‌خیز برطرف نشده اند.

رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان‌شرقی افزود: اگر وضعیت رانندگی و نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها بدین شکل بماند جایگاه آذربایجان‌شرقی در بحث حوادث رانندگی مطلوب نخواهد بود و اما ما نیز سعی می کنیم تا با الزام رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بتوانیم در کاهش تصادفات رانندگی موثر باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار