کد خبر: ۳۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
معاون اقتصادی استاندار مرکزی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: پرداخت ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از سوی بانک های عامل به ۲۸۷ متقاضی در استان مرکزی مصوب شده است.
سعید فرخی روز یکشنبه در حاشیه جلسه کمیته اشتغال پایدار استان مرکزی در اراک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا قرارداد پرداخت تسهیلات به ۲۸۷ طرح اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال با بانک های عامل استان مرکزی منعقد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: برمبنای تصمیم گرفته شده، تسهیلات اشتغال روستایی توسط چهار بانک عامل به متقاضیان پرداخت خواهد شد و در این زمینه عملکرد شهرستان های آشتیان، کمیجان و محلات در جذب تسهیلات اشتغال روستایی رضایت بخش بوده است.

فرخی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، پرداخت ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بانک های عامل استان مرکزی مصوب شده و مجموع این تسهیلات یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در سایر شهرستان های استان مرکزی نیز باید پیگیری جدی برای دریافت این تسهیلات در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای جذب تسهیلات اشتغال روستایی، باید دستگاه های اجرایی و همچنین بانک ها نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم، اما در مواردی این عدم همکاری موجب بروز مشکل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: انتظار می رود شرایطی از سوی دستگاه ها و بانک ها فراهم شود که فرآیند پیگیری طرح های اشتغال روستایی تسریع شود و متقاضیان نیز چنین توقعی دارند، بنابراین می طلبد این مهم در دستور کار قرار گیرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار