کد خبر: ۳۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ گروه جهادی برای خدمات رسانی به مردم محروم به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
سردار امان الله گشتاسبی صبح امروز در مراسم اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این گروه ها از اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی هستند که با شعار «خدمت بی‌منت» به مناطق دورافتاده استان رفتند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مجموع این ۶۰ گروه جهادی یک هزار و ۱۸۰ خواهر و برادر شیعه و سنی هستند که قرار است به مدت ۲ ماه در ۵۱ عرصه در مناطق محروم و دور افتاده سیستان و بلوچستان خدمت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۳۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار بومی در سراسر سیستان و بلوچستان در قالب سازمان بسیج سازندگی فعالیت دارند، عنوان کرد: ۵۲ درصد از گروه‌های جهادی استان را اهل سنت و ۴۸ درصد را اهل تشیع تشکیل داده‌اند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: گروه‌های جهادی تابستان امسال خدمات‌رسانی معادل یک‌میلیارد تومان را ارائه می‌دهند همچنین با همکاری و هماهنگی گروه سماوات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بسیج سازندگی ۲ هزار سبد کالای حمایتی رایگان به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بین مردم‌ محروم توزیع می‌شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار