کد خبر: ۳۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
در نوشهر؛
دومین روز بیست و هفتمین نشست کارگروه ملی سواحل بنادر و جزایر شورای امنیت کشور با حضور مقامات کشوری و استانی در بندر نوشهر آغاز به کار کرد.
 دومین روز بیست و هفتمین نشست کارگروه ملی سواحل بنادر و جزایر شورای امنیت کشور با محوریت کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران و شورای صیانت و حفظ حقوق بیت المال مازندران صبح چهارشنبه با حضور مقامات کشوری و استانی در بندر نوشهر آغاز بکار کرد.

در این نشست قرار است گزارشی از عملکرد کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان ارایه شود. همچنین کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر شورای امنیت کشور به ارایه گزارش بپردازد.

در بیست و هفتمین نشست کارگروه ملی سواحل بنادر و جزایر شورای امنیت کشور همچنین گزارشی از شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی بررسی خواهد شد.

گفتنی است بیست و هفتمین نشست مشترک کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل ، بنادر و جزایر کار ویژه مرز شورای امنیت کشور، کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران و شورای حفظ حقوق بیت المال استان های شمالی با هدف بررسی میزان همکاری سازمان های دولتی ، مراجع قضایی ، نیروهای مسلح ، شهرداری ها و ... با سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز، بررسی تحقق مصوبه کار ویژه مرز شورای امنیت مبنی بر ایجاد شعب تخصصی از سوی قوه قضاییه به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم دریایی و جلوگیری از اطاله دادرسی و بررسی و کنترل اخذ مجوز ساخت و بهره برداری از سازه ها و تأسیسات دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی توسط دستگاه های دولتی، نظامی ،انتظامی ،مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، شهرداری ها و بخش خصوصی طی روزهای ۲۶و۲۷ تیرماه در بندر نوشهر در حال برگزاری است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار