کد خبر: ۳۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسالت ما خدمت به مردم است و برای شنیدن مشکلات تشکلهای کارگری و حل آنها آمادگی کامل داریم.
چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال روز دوشنبه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور، زاهدی استاندار، بابایی صالح نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری شهرستان آوج برگزار شد.

علی ربیعی در این جلسه اظهار کرد: اگر پنجره واحد اشتغال در فرمانداری ها ایجاد شود می تو اند به سرمایه گذاران کمک کند.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرستان اوج آماده همه گونه همکاری هستیم و اگر قرار است موضوعی از طریق سایر وزرا حل شود پیگیری می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اینکه تعاونی توسعه عمران شهرستان راه اندازی شده کار خوبی است و باید موانع آن برطرف شود تا از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: یک تیم ویژه به شهرستان آوج اعزام می شود تا مشکلات را در یک ماه آینده بررسی و حل کنیم.



ربیعی اظهار کرد: همچنین برای شنیدن مشکلات تشکل های کارگری اماده ایم و برای وام اشتغال خانگی از محل صندوق کار افرین امید سهم استان را بالا می بریم.

وی افزود: آوج در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی دارد و همچنین اگر در حوزه های کشاورزی از جمله دامپروری و اصلاح نژاد دام این منطقه توجه شود، سودآوری و اشتغالزایی خوبی را برای مردم آن به همراه خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اگر دام ها شناسنامه دار باشد برای دادن تسهیلات به واحدهای دامی کوچک هم به روستاها کمک می کنیم.

وی گفت: یک تیم به قزوین اعزام می کنیم تا یک طرح برای اشتغال استان تعریف شود و در دادن تسهیلات هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

ربیعی بیان کرد: مجموع اعتبارات اشتغال روستایی گشور بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان است که سهم استان قزوین ۱۳۳ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است و در صورت استقبال سهم استان شما را بالا خواهیم برد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان این جلسه به زبان ترکی از وابستگی خود به منطقه گفت و اظهار داشت: مطمئن باشید از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار