کد خبر: ۳۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس:
نماینده مردم بوشهر در مجلس با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت با سردرگمی باعث رنجش مردم شد، از مسئولان خواست به فکر معیشت، اقتصاد و رفع دغدغه های مردم باشند.
به گزارش آرانیوز، عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه 13 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که تمام دشمنان قسم خورده این نظام دندان تیز کرده اند تا به هر نحوی عظمت و اقتدار ملت ایران را مخدوش کنند بر خود لازم می دانم مراتب تذکر خود را به تیم اقتصادی دولت که با سردرگمی باعث رنجش مردم شده، از این تریبون مجلس اعلام کنم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید بداند اکنون در اصلاحات ساختار اقتصادی کشور جز پیگیری اوضاع و وضعیت ناگوار موجود چیزی در پی نخواهد داشت.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: متاسفانه جسارت، شهامت و قدرت ریسک پذیری در وزیران و مدیران شما وجود ندارد، بسیاری از مدیران شما در استان ها به بهانه مانع تراشی دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی از حل مشکلات ابتدایی مردم کوتاهی می کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: به فصل گرما نزدیک می شویم و علی رغم پیگیری های مستمر اینجانب مبنی بر وضعیت بحرانی آب استان بوشهر که با حضور شهرداران حوزه انتخابیه و به صورت میدانی در 6 ماه گذشته هشدار داده بودیم، متاسفانه گویا گوش شنوایی وجود ندارد، بنابراین مجدداً با توجه به وضعیت نابسامان موجود تسریع در حل معضل آب را متذکر می شوم.

خدری در تذکری دیگر خطاب به مسئولان سیاسی، احزاب و گروه ها گفت: از آنها می خواهم با تأسی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر به کارگیری تعقل و تفکر در رفتار با موضوعات بین المللی با پرهیز از سلایق شخصی و گرایشات سیاسی، فقط و فقط در راستای منابع ملی و صیانت از دستاوردهای نظام در صحنه باشند و آنچه امروز در اولویت تصمیمات و اقدامات مسئولان باشد توجه به معیشت، اقتصاد و رفع دغدغه های مردم است.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار