کد خبر: ۳۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از مواضع بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در اجلاس اخیر اپک و همچنین درخواست آنها از رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه در جهت انجام اقدامات لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی را قرائت کرد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز (حوزه مجلس)، محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه 13 تیرماه) از صدور بیانیه تعدادی از نمایندگان مجلس درخصوص حمایت از مواضع بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در اجلاس اخیر اپک، همچنین حمایت نمایندگان از صنعت نفت کشور در مقابل تحریم های یکجانبه آمریکا خبر داد.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین تعداد 102 نماینده طی نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور و آیت الله صادق آملی لاریجانی خواهان توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و یادآوری مواردی از جمله کنترل نقدینگی و سوق دادن آن به سمت تولید، ارائه بسته حمایتی ویژه طبقات محروم، واگذاری طرح های نیمه تمام به مردم و ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری مردم، ساماندهی نظام بانکی و ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری مردم در بانک ها شدند.

وی تصریح کرد: نمایندگان همچنین خواهان حمایت حداکثری قوه قضائیه از سرمایه گذاری و ایجاد فضای امن و آرام برای فضای کسب و کار و برخورد با احتکار گران و سوداگران، همچنین بسیج امکانات نهادها، بنیادهای عمومی وابسته به بخش های حاکمیتی و نیروهای مسلح برای کمک به حل مشکلات مردم در شرایط کنونی، پاسخگویی بهنگام نسبت به شایعات و ابهامات و تفویض اختیارات به استانداران در شرایط امروز برای استفاده از امکانات منطقه ای، تسهیل فضای کسب و کار داخلی شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس طی نامه ای اعلام آمادگی کرده که آماده است برای برون رفت از شرایط کنونی و همچنین انجام ماموریت های فوق الذکر در صورت نیاز به اخذ مجوز در قالب طرح یا لایحه اقدام کند.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار