کد خبر: ۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند مطلوب ساخت بیمارستان های لنگرود و لاهیجان، گفت: در حال حاضر این بیمارستان ها به ترتیب از پیشرفت فیزیکی ۸۴ و ۹۵ درصدی برخوردار هستند.
 ظهرشنبه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به استان گیلان از روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی این استان، از بیمارستان های در حال ساخت لاهیجان و لنگرود بازدید بعمل آورد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران به وضعیت بیمارستان لنگرود، اظهار کرد: این بیمارستان با زیر بنای  ۱۲هزار و  ۳۳۸متر مربع در زمینی به مساحت  ۴۵هزار و ۲۶۰ متر مربع درسه طبقه در دست ساخت است.

 وی به وضعیت این بیمارستان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان با مجموع ظرفیت ۱۳۷ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده و درحال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۴ درصد در حال تکمیل است.

محمدجعفر علیزاده با بیان اینکه در ابتدای احرای این طرح با ظرفیت ۹۶ تخت مصوب شده بود، گفت: با شروع عملیات اجرایی و براساس نیازسنجی ظرفیت این بیمارستان به ۱۳۷ تخت افزایش یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتشار می رود با بهره برداری از این پروژه نیازهای تخصصی شهرستان لنگرود برای سال های متمادی تأمین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به روند ساخت بیماستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیحان نیز اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان با زیر بنای ۱۷ هزار و ۵۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۳۶۵ مترمربع در چهار طبقه در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است، ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش هایی اورژانس، بخش بستری مردان و زنان، اتاق های عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، مرکز رایانه عمومی، رادیولوژی، نمازخانه، ccu، ICU، LDR، CSR، دیالیز است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور در دومین روز از سفر خود به استان گیلان فردا از بیمارستان های در دست اجرای تالش و رشت بازدید می کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار