کد خبر: ۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
نشست مشترك مديرعامل و مديران ارشد شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با غلامرضا تاجگردون نماينده مردم گچساران و باشت و رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
به گزارش آرانیوز، در اين نشست در خصوص گسترش تعامل و افزايش سطح همكاري هاي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران با شركت هاي دانش بنيان  و مراكز علمي و پژوهشي مستقر در شهرستان گچساران و استان كهگيلويه و بوير احمد بحث و تبادل نظر شد.

در اين نشست دكتر تاجگردون با اشاره به تاسيس مركز توسعه فناوري گچساران و مجتمع دانشگاهي نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: شهرستان گچساران ظرفيت هاي علمي و فارغ التحصيلان زيادي دارد كه توسعه و تقويت مراكز علمي در اين شهرستان و اجراي پروژه هاي پژوهشي بويژه در حوزه نفت و گاز موجب استفاده از اين ظرفيت ها و اشتغالزايي خواهد شد.

مهندس عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب نيز با اشاره به ضرورت استفاده از فناوري هاي نوين در عمليات و فرآيند توليد اظهار داشت: اين شركت از پيشگامان پژوهش و توسعه در صنعت نفت است و آمادگي همكاري با شركت هاي دانش بنيان و مراكز علمي و تحقيقاتي براي رفع نيازهاي صنعت دارد.

در اين نشست كه مهندس صيدالي مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران حضور داشت در خصوص ايجاد و تقويت ساختار پژوهش و فناوري در شركت هاي بهره بردار تابع مناطق نفت خيز جنوب بحث و برسي شد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها