کد خبر: ۳۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: طی مراسمی با اهدا لوح افتخار خادم الحسین(ع) از خدمات چند سال اخیر دکتر سید مهدی خاموشوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تجلیل شد.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران) نوشاد نوشادی در در نشست شورای مرکزی هیئات مذهبی مشور که در محل سالن کنفرانس معاونت فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، اظهارداشت: اقدامات و توجهات ریاست این سازمان طی چند سال اخیر دستاوردهای بسیار زیادی در زمینه هیئات های مذهبی را رقم زده است و از این بابت لوح افتخار خادم الحسین(ع) به دکتر سید مهدی خاموشی اهدا شد.

وی در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه در سطح کشور بیش از ۹۰ هزار هیئت مذهبی شناسنامه‌دار مجوز فعالیت دارند، افزود: هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف تلاش ویژه‌ای برای برپایی مراسم و برنامه‌ها دارند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بخشی از صدور مجوز برپایی موکب‌ها در زمینه داشتن صلاحیت به هیئت‌های مذهبی واگذار شود.

نوشادی با اشاره به گستردگی حضور موکب‌ها در مسیر نجف به کربلا در ایام اربعین، گفت: موکب‌ها به دو دسته فرهنگی و خدماتی تقسیم‌بندی شوند.

وی ادامه داد: برای ایجاد همدلی و برادری بیشتر بین مردم دو کشور ایران و عراق می‌توان از این موکب‌ها در زمینه ساخت مدارس و سایر نیازمندی‌های کشور عراق در استان‌های نجف و کربلا استفاده کرد.

نوشادی افزود: در صورتی که شورای هیئت‌ها مذهبی مسئولیت تعیین صلاحیت ایجاد موکب‌ها را داشته باشد، می‌توان مانع از ایجاد موکب‌هایی با گرایش ضاله در مسیر نجف به کربلا شد.

انتهای پیام/*


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار