کد خبر: ۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
فرمانده انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد:
بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تشکیل ۱۶۸ فقره پرونده در زمینه جعل و کلاهبرداری در استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، سردار علیرضا مظاهری بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی، اظهار کرد: از این تعداد پرونده جعل و کلاهبرداری تاکنون ۱۴۷ مورد کشف شده و نیز ۱۲۰ نفر دستگیر شده اند.

سردار مظاهری ارزش ریالی ۱۶۸ فقره پرونده تشکیل شده را ۲۷ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان اعلام کرد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال در حوزه جرائم جنایی ۷۵ فقره پرونده تشکیل شده که در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: مهم ترین اقدام بخش جرائم جنایی کشف دو فقره قتل در استان بوده که با تلاش های ماموران به نتیجه رسیده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه امسال در حوزه جرائم اقتصادی ۱۱ فقره پرونده به ارزش هشت میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تشکیل شده است، گفت: در این راستا ۱۵ نفر به جرم زمین خواری، ربا خواری و تسهیلات بانکی دستگیر شده اند.

وی اظهار کرد: همچنین این مدت در بخش قاچاق کالا، برای ۸۳ هزار و ۲۶۱ قلم کالا ۳۰ پرونده به ارزش دو میلیارد و ۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

تمامی مزاحم های رانندگان کامیون دستگیر شده اند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره مشکلات اخیر رانندگان کامیون ها گفت: پس از تجمع اعتراض آمیز رانندگان برخی افراد در محورهای مواصلاتی شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان اقدام به سنگ پراکنی به طرف کامیون ها می کردند که تمامی این افراد دستگیر شده اند.

سردا مظاهری اظهار کرد: اجیر کردن این افراد به منظور صدمه زدن به رانندگان در فضای مجازی انجام می شده که ادمین گروه ها و کانال ها شناسایی و تذکرات لازم داده شده است.

وی همچنین درباره سرقت های انجام شده در خراسان شمالی گفت: امسال ۵۲۵ فقره پرونده تشکیل شده که ۳۷۵ مورد کشف و ۶۳ نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه درباره وقوع سرقت به عنف آرایشگاه زنانه بجنورد، بیان کرد: سارق با همدستی سه نفر دیگر به آرایشگاه ورود پیدا کرده و با تهدید سلاح سرد، طلا و جواهرات و تلفن همراه افراد حاضر در محل را به سرقت می برد.

سردا مظاهری با بیان اینکه باند سارقان آرایشگاه زنانه بجنورد کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند، اظهار کرد: این سارقان، نقشه سرقت از منزل و آرایشگاه دیگری را در سر داشتنده اند اما قبل از اجرای نقشه به طور غافلگیرانه ای دستگیری شدند.

وی افزود: اتفاق اخیر باید برای دیگر اصناف خراسان شمالی درس عبرت باشد تا تجهیزاتی امنیتی را که همواره توصیه می شود را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متاسفانه برخی اصناف در زمینه تجهیزات امنیتی سهل انگاری می کنند در حالی که تجهیزات امنیتی از بروز اتفاقات جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار