کد خبر: ۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
شهردار قرچک:
قرچک- شهردار قرچک از برگزاری اولین المپیاد ورزشی این شهر خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی در ۷ رشته برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز، محسن خرمی شریف صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزشی شهر قرچک با نام جام خلیج فارس، اظهار داشت: هدف از برگزاری این المپیاد حفظ سلامت جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی، پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن زمینه تفریحات سالم برای آحاد شهروندان قرچک است.

وی اضافه کرد: به همین منظور از همه ادارات و نهاد ها، آموزش و پرورش و آحاد مردم شهرستان درخواست داریم که با حضور خود موجب اجرای باشکوه تر این المپیاد شوند.

خرمی شریف بیان داشت: این المپیاد در ۷ رشته ورزشی که شامل رشته های فوتسال نوجوانان، داژبال، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب کشی، پرتاب حلقه، طناب زنی به صورت انفرادی و خانوادگی از  اول خرداد تا ۳۱ خرداد در شهرداری های مناطق و مرکز، مساجد و پایگاه های بسیج سطح شهر ثبت نام می نماید.

وی گفت: شرکت کنندگان برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر با شماره ۴- ۳۶۱۵۱۵۸۱ واحد امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تماس بگیرند.

این مسئول بیان داشت: در این المپیاد به تیم‌ها و نفرات برتر هر رشته جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

شهردار قرچک گفت: این المپیاد با رویکرد مردمی کردن هر چه بیشتر فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته است و امیدواریم با اجرای چنین برنامه هایی، افراد شرکت کننده نشاط و شادابی خاصی را به دست بیاورند که این امر بزرگترین موفقیت در اجرای این طرح به شمار می آید.

وی در پایان اضافه کرد: شهر قرچک به خاطر ظرفیت هایی که دارد در عرصه ورزش می‌تواند به عنوان مرکز قهرمان‌سازی باشد و باید ورزشکاران این شهر در این راستا قدم بردارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار