کد خبر: ۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه اگر اروپایی‌ها تضمین‌ محکم به ایران بدهند ایران در برجام می‌ماند، گفت: البته در صورت تضمین باید بحث نظارت و پایش مستمر در این زمینه به صورت جدی مورد توجه باشد تا به منافع ایران خدشه‌ وارد نشود.
به گزارش آرانیوز، علی اکبری ، با بیان اینکه اگر اروپایی‌ها تضمین‌های لازم و محکم به ایران بدهند ایران در برجام خواهد ماند، اظهار داشت: البته در صورت تضمین نیز باید بحث نظارت و پایش مستمر در این زمینه به صورت جدی مورد توجه باشد تا به منافع ایران خدشه‌ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه هنوز برای قضاوت در مورد آینده برجام و حضور اروپایی‌ها زود است و باید منتظر ماند تا نتیجه مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی مشخص شود، عنوان کرد: البته به صورت مطلق نمی‌توان گفت که باید به ماندن اروپایی‌ها در برجام امیداور بود یا اینکه ناامید باشیم اما چیزی که مشخص است این است که اروپا برای ماندن و نماندن در برجام به دنبال منافع خود است.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا روابط تجاری چند هزار میلیارد دلاری با یکدیگر دارند که مطمئنا اروپا نمی‌تواند از این موضوع چشم‌پوشی کند، افزود: بنابراین ادامه توافق برجام  به مراقبت نیاز دارد و مسئولان سیاست خارجی ایران قطعا این مسئله را رصد خواهند کرد.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار