کد خبر: ۳۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا مبلغان در فرهنگ ‌سازی حمایت از کالای ایرانی برای تنویر افکار عمومی اطلاع‌ رسانی کنند.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام محمد دادش زاده صبح پنجشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ آذربایجان غربی با اشاره به فرهنگ خرید کالای ایران افزود: علما با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی، با استفاده تولیدات داخلی، خود به‌عنوان الگویی در جامعه سرمشقی برای سایرین باشند و در این خصوص اطلاع رسانی کافی را داشته باشند.

وی در ادامه داد: ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: علما و روحانیون با محترم شمردن اوامر خداوند متعال و عمل به آن، علاوه بر الگو شدن به اقشار مختلف جامعه، با این کار به یکدیگر اعتبار و ثواب ذخیره می‌کنند، همچنین مساجد و خانه ی خداوند متعال را آباد می‌کنند.

حجت الاسلام داداش زاده در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان مبلغین و ائمه جماعات با بیان فیوضات ماه مبارک رمضان و تبیین معارف اسلامی، گوشزد کردن عوامل آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، سرقت که متاسفانه دامنگیر برخی از خانواده ها شده، به‌ویژه سبک زندگی اسلامی می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی مفید باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: روحانیون و علما با توجه به اینکه همواره در کنار مردم بوده و از نزدیک شاهد مشکلات و گرفتاری های آنان می باشند، می توانند نسبت به انعکاس آن به مجاری ذیربط اقدام کنند، همچنین با ترویج سبک زندگی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام داداش زاده با اشاره به اقدام موهن آمریکا در انتقال سفارتخانه ی خود به بیت المقدس و اعلام پایتخت رژیم اشغالگر قدس بیان داشت: همه روحانیون موظفند متحد و یکصدا با پرداختن به این موضوع و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم در منابر و این ماه مبارک در برابر این حرکت بی ثبات کننده و غیرقانونی واشنگتن اعلام انزجار کنند.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار