کد خبر: ۳۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
استاندار البرز:
کرج - استاندار البرز گفت: سعی داریم تجهیزات جمعیت هلال‌احمر استان را تقویت کنیم.

به گزارش آرانیوز، محمدعلی نجفی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با شورای مدیران جمعیت هلال‌احمر استان البرز، بابیان اینکه هلال‌احمر بدون انتظار به مردم خدمت می‌کند، اظهار کرد: کشور ایران حادثه‌خیز است و این مهم وظیفه این جمعیت را دوچندان می‌کند.

وی بابیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سختی کار فراوانی دارند، افزود: از این جمعیت برای تلاش‌هایی که دارند، قدردانی می‌کنیم.

استاندار البرز در بخش دیگری ضمن تبریک هفته هلال‌احمر، گفت: تجهیزات جمعیت این استان باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز مستعد ۳۱ بحران است، خاطرنشان کرد: البرز دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلفی است که باید به آن‌ها توجه کرد.

نجفی با تأکید بر لزوم تقویت استفاده از نیروی جوان در استان البرز، تصریح کرد: بسیاری از مدیران باتجربه در سنین جوانی مدیر شده‌اند و امروز نوبت جوانان است.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل کارگروه مشاوران جوان جمعیت هلال‌احمر، خاطرنشان کرد: این کارگروه با حضور در نشست‌های تخصصی می‌توانند برای بهبود وضعیت، راهکار دهد.

استاندار البرز با اشاره به وجود مدیران زن در جمعیت هلال‌احمر استان البرز، تأکید کرد: همه فکر می‌کنند که جمعیت هلال‌احمر به دلیل سختی کار مختص مردان است ولی بانوان مدیر این جمعیت، عکس این موضوع را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم در حوزه مدیریت بحران اعتباراتی جذب کنیم، بخشی را به تجهیز جمعیت هلال‌احمر اختصاص می‌دهیم، خاطرنشان کرد: سعی داریم تجهیزات این جمعیت را تقویت کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار