کد خبر: ۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
فرماندار ساوه:
فرماندار ساوه گفت: اشتغال روستایی منجر به مهاجرت معکوس روستاییان و تقویت نشاط و شادی می‌شود.
به گزارش آرانیوز، محمد بهاروند ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساوه با بیان اینکه اشتغال روستایی منجر به مهاجرت معکوس روستاییان و تقویت نشاط و شادی می‌شود، اظهار کرد: برای این منظور، دولت تسهیلات بانکی مناسب با سود پایین در نظر گرفته است.

وی با اشاره به این که روستاییان می‌توانند طرح اقتصادی خود را در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی ارائه کنند، اظهار کرد: در صورت برخورداری از توجیه اقتصادی، کمک به اشتغالزایی و رونق اقتصاد در هر منطقه تسهیلات مناسب در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.
فرماندار ساوه بیان کرد: دولت همواره بر تولید و اشتغال تاکید داشته و در این خصوص با ارائه بسته‌های حمایتی از کارآفرینان نیز پشتیبانی کرده است.
بهاروند با اشاره به این که شوراها تجلی مردم سالاری دینی در جامعه هستند، گفت: شوراها در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند و این قشر با رای خوب مردم انتخاب شده‌اند از این رو پیگیری و رفع موانع فرا روی زندگی آنان مورد انتظار است.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت افزود: اجرای این طرح تحولی عظیم در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی روستاییان ایجاد و رضایتمندی روستاییان را فراهم کرده است.
فرماندار ساوه با اشاره به گستردگی جاده‌های مواصلاتی ساوه اظهار کرد: به لحاظ وسعت این شهرستان بیشترین راه‌های مواصلاتی را دارد و در چند سال اخیر چندین نقطه حادثه خیز در این محورها حذف شده است.
وی بیان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای دارد از این رو سعی خواهد شد مناطق شهری و روستایی دارای نقاط حادثه خیز مانند سه راهی قشلاق به یل آباد و سه راهی آوه و جاده بیات به گزل دره نیز رفع شود.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار