کد خبر: ۳۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
فردا بعد از نماز جمعه
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری تظاهرات مردمی ضداستکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا در سراسر استان خبر داد.

 به گزارش آرانیوز، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تظاهرات مردمی ضداستکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا فردا جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

اقدام سخیفانه رئیس‌جمهور آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا و از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه  و آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله‌سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در تبیین هوشمندانه چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران آمریکایی است.

رئیس‌جمهور گستاخ ایالات متحده آمریکا برخلاف قواعد بین‌المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی مرتجعین عرب در یک جبهه علیه ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی قرار دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن محکومیت عهدشکنی و اقدام نابخردانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا در خروج یکجانبه از برجام، از آحاد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار دعوت کرده است در تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه فردا از مقابل میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد،حضور بهم رسانند.

  این تظاهرات در شهر اراک نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار