کد خبر: ۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
معاون سیاسی، امنیتی استانداری گلستان خواستار شد
معاون سیاسی، امنیتی استانداری گلستان با اشاره به عهدشکنی ترامپ گفت: فردا در راهپیمایی علیه استکبار حضور چشمگیری را در استان گلستان به نمایش خواهیم گذاشت و پاسخ دندان‌شکنی به ترامپ و امثال ترامپ خواهیم داد.
به گزارش آرانیوز، علی اصغر طهماسبی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی که در روستای آق‌تغای شهرستان مراوه‌تپه گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری 285 امین سالگرد مختومقلی فراغی در روستای آق‌تغای شهرستان مراوه‌تپه، نمادی از وحدت شیعه و سنی است.

وی با گرامیداشت سالروز تولد مختومقلی فراغی شاعر بزرگ ایرانی و ترکمن تصریح کرد: به منظور نکوداشت 285 امین سالروز شاعر بزرگ ایرانی و ترکمن مختومقلی فراغی مردم  غیور استان گلستان در این مراسم شرکت کردند تا نماد وحدت بین شیعه و سنی را به نمایش بگذارند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان گلستان با بیان اینکه مختومقلی فراعی یکی از شاعران بزرگ و مشهور استان گلستان است، ابراز کرد: اقوام گوناگون از سطح استان گلستان به شهرستان مراوه‌تپه آمدند و در کنار هم به صورت مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند و وحدت در بین اقوام شیعه و سنی موج می‌زند.

طهماسبی با بیان اینکه همه با هم در روز جمعه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهیم داد، اذعان کرد: ترامپ رئیس جمهور دیوانه آمریکا عهد را شکست و از برجام خروج کرد که در این زمینه شاهد بودیم که رئیس جمهور پاسخ کوبنده‌ای به ترامپ داد.

وی با تاکید بر اینکه فردا حضور حماسی گسترده‌ای را در گلستان به نمایش خواهیم گذاشت، ابراز کرد: فردا در راهپیمایی علیه استکبار حضور چشمگیری را در استان گلستان به نمایش خواهیم گذاشت و پاسخ دندان‌شکنی به ترامپ و امثال ترامپ خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان گلستان با بیان اینکه مردمان ترکمن مردمانی بسیار با معرفت و بافرهنگی هستند، اذعان کرد: شهرستان مراو‌ه‌تپه یکی از شهرهای مرزی استان گلستان محسوب می‌شود و این شهرستان هم مرز کشور ترکمنستان است و امروز مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی این شاعر برجسته ایرانی و ترکمن را با حضور دو مهمان ویژه کشوری از دولت مونسان معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه مسوولان استانی و شهرستانی و مردم خوب و همیشه در صحنه استان گلستان در روستای آق‌توغای شهرستان مراوه‌تپه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم این روستاذ بیشتر به کشاورزی مشغول هستند، ابراز کرد: مردم شهرستان مراوه‌تپه اغلب در شغل کشاورزی فعال هستند و شغل‌های دیگری نظیر صنایع دستی، دامپروری و غیره فعالیت دارند.

طهماسبی با بیان اینکه شهرستان مراوه‌تپه از لحاظ فرهنگ، گل سرسبد در جامعه است، افزود: مردمان شهرستان مراوه‌تپه افرادی بافرهنگ و بامعرفتی هستند و ما به این مردم افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار