کد خبر: ۳۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
وزیر کشور حکم معاونت توسعه منابع انسانی و اقتصادی استانداری هرمزگان را صادر کرد و ایرج حیدری را که دارای سوابق متعددی در جایگاه فرمانداری در شهرهای مختلف کشور داراست را جایگزین علی رئوفی کرد.
به گزارش آرانیوز، با پیشنهاد فریدون همتی استاندار هرمزگان و با حکمی از سوی وزیر کشور، ایرج حیدری به عنوان معاون توسعه منابع انسانی و اقتصادی استانداری هرمزگان، جایگزین علی رئوفی شد.

حیدری مشاور ارشد استاندار هرمزگان و همچنین سابقه فرمانداری در چندین شهر مختلف کشور را در کارنامه داراست.
اقتصاد هرمزگان به حیدری سپرده شد

چند هفته‌ای است که این سوال در میان اذهان عمومی مطرح است که آیا همتی استاندار هرمزگان، معاون اقتصادی منصوب کرده است؟ چرا که در جلسات اقتصادی، ایرج حیدری در دست راست استاندار قرار می‌گیرد و جلسات را مدیریت و راهبری می‌کند.
  
عصر روز ۳شنبه ۱۱ اردیبهشت نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست همتی استاندار هرمزگان در حالی برگزار شد که در کنار استاندار هرمزگان در این جلسه در جایگاه معاون اقتصادی استاندار، ایرج حیدری قرار گرفته بود و برخی از مدیران حاضر در جلسه نیز انتصاب وی را تبریک می‌گفتند.
 
آیا راهبری برنامه‌های اقتصادی هرمزگان به حیدری سپرده شده است؟ 
 
از سوی دیگر در برنامه‌های مشخص اقتصادی در استان، دیگر رئوفی معاون توسعه منابع انسانی استانداری که همزمان در معاونت خویش عنوان اقتصادی را داراست، حضور نمی‌یابد و ایرج حیدری به عنوان معاون اقتصادی استاندار قرار می‌گیرد.
 
اگر چه استانداری در خصوص این انتصاب‌ هنوز اطلاع‌رسانی نکرده اما از  چیدمان مدیران در نشست‌های تخصصی استانداری بر می‌آید که این انتصاب در استانداری نهایی شده است و برخی موافقت‌های سیستمی در سطح وزارت کشور برای ایجاد و استقرار آن مورد نیاز است. این در حالی است که در برخی شنیده‌ها از جایگزینی حیدری به جای رئوفی نیز سخن به میان می‌آید.
 
علاوه بر این برخی منابع از نهایی شدن انتصاب پاکزاد به عنوان مدیرکل اقتصادی استانداری خبر می‌دهند. خبری که نشان از جایگزینی یک نیروی جوان با یک مدیر بازنشسته این حوزه خبر می‌دهد.
 
به نظر می‌رسد که اگر همتی مهیای یک حرکت بزرگ در هرمزگان است، باید سریع‌تر تکلیف مدیرانی که در مناصب مهم اقتصادی در استان قرار گرفته‌اند اما بازنشسته‌اند را روشن کند تا با تحرک هرچه بیشتر و انگیزه بالاتری به سوی پیشرفت و توسعه استان گام بردارند. مدیرانی که بتوانند از برنامه‌های دولت حمایت کرده و بجای تلف کردن ظرفیت‌های اداره و دستگاه‌شان به حواشی، بر روی برنامه‌های کاری متمرکز شده و از کم‌تحرکی پرهیز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار