کد خبر: ۳۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
خجسته:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان به مدیران عمل گرا نیاز دارد و مدیری که نتواند موج گردشگری را در همدان مدیریت کند؛ حذف می شود.
به گزارش آرانیوز، امیر خجسته در جمع خبرنگاران در محل برگزاری جشنواره پویا نمایی با تاکید بر اینکه جشنواره پویا نمایی بخش خصوصی و دولتی را  برای توسعه استان بسیج کرده است، گفت: جشنواره فرصت بی نظیری بود برای استان همدان  پیش آمده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انفجار تبلیغاتی در همدان انجام شد، گفت: قبل از دو رویداد مهم نشست سفیران گردشگری و اجلاس جهانی، یک انفجار تبلیغاتی در سطح ملی رخ داد.

خجسته اظهار داشت: موجی در همدان در حوزه گردشگری ایجاد شده که باید آن را مدیریت کرد و مدیران استان باید توانایی خودشان را بر این حوزه بگذارند.

وی گفت: گردشگری باعث تولید و اشتغال پایدار می شود و در طول ۴۰ سال حق همدان در این بخش مغفول باقی مانده است.

وی عنوان کرد: مدیری که نمی تواند موج گردشگری در استان را مدیریت کند باید حذف شود، چرا که ما مدیر توانمند می خواهیم و  مدیر بایدعمل گرا باشد وگرنه باید کنار برود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، از کیفیت برگزاری جشنواره ابراز رضایت کرد و گفت: این جشنواره با این کیفیت نشان داد همدان ظرفیت بالایی را در برگزاری جشنواره ها دارد.

به گزارش مهر، وی با تاکید برجاذبه های همدان و با اشاره به اینکه پویا نمایی راهی برای مبارزه با آسیب اجتماعی است، بیان کرد: دبیر خانه جشنواره در همدان مستقر شده و همدان ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی دارد که باید استفاده کرد./

پایان پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار