کد خبر: ۳۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال نمی توانیم با افزایش قیمت بلیط قطار، هواپیما یا از محل عوارض، بخشی از نیازهای مالی برای خرید آمبولانس را تامین کنیم.
به گزارش آرانیوز، حمیدرضا فولادگر پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار داشت: نقش آی تی و آی سی تی در بخش بهداشت و درمان هر روز پررنگ‌تر می‌شود و بخش سلامت باید بیش از پیش به این امکانات دسترسی پیدا کرده و استفاده کند چراکه این طرح‌ها باعث افزایش کیفیت و سرعت خدمات پزشکی می‌شود.

وی با بیان این که اصفهان بارانداز درمانی کشور است، افزود: استان اصفهان حتی در بیمارستان‌های معمولی نیز پذیرای بیماران دیگر استان‌های کشور است، به طوری که بیمارستان سوانح سوختگی این شهر، بیماران کل کشور را پوشش می‌دهد و با توجه به این موضوعات باید نسبت به اصفهان نگاه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط امسال به نحوی نبود که بتوان با افزایش قیمت و یا عوارض، برخی از نیازهای مالی برای خرید آمبولانس را تأمین کرد.

بزرگترین بیمارستان سیار خاورمیانه در اصفهان قرار دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان نیز در این مراسم  با بیان اینکه استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان بزرگترین بیمارستان سیار خاورمیانه را دارد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان معین هشت استان و منطقه ۵ تهران در حوادث و بلایا است بنابراین لازم است امکانات را نیز برای اصفهان مهیا کنند که تقویت و افزایش ناوگان آمبولانس یکی از این امکانات است، ادامه داد: استان اصفهان کارنامه درخشانی در حوزه مدیریت بحران نسبت به دیگر استان های کشور دارد.

منصور شیشه فروش با اظهار اینکه مسئولیتی که برای بازسازی مناطق زلزله‌زده به اصفهان سپرده شده بود، به طور کامل انجام شده است، گفت: امکانات بیمارستانی مستقر در مناطق زلزله‌زده همچنان پا برجاست تا به مردم خدمات‌رسانی کند.

وی اعلام کرد: حضور نیروهای امدادی استان اصفهان در حوادث مختلف کشور بیانگر تلاش این استان در زمینه مدیریت حوادث است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار