کد خبر: ۳۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تخصصی کردن موسسات قرآنی آذربایجان غربی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام محمد دادش زاده، ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی توانمندسازی کارشناسان و رابطین قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهارداشت: امسال تمامی فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده برای موسسات قرآنی بر اساس سطح بندی و کیفیت فعالیت های موسسات قرآنی انجام می‌شود.

وی  با تاکید بر تخصصی کردن آموزش های قرآنی توسط موسسات قرآنی خاطرنشان ساخت: متاسفانه بیشتر موسسات قرآنی آموزش های خود را بر روی آموزش های عمومی قرآن کریم متمرکز کرده اند و در زمینه ارائه آموزش های تخصصی فعالیت های قابل توجهی نداشته اند.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا  بستر لازم  جهت حمایت  و مشارکت مردم و خیرین از فعالیت های قرآنی مهیا شود عنوان کرد: باید چتر قرآن در جامعه و با وسعت برافراشته شود و جلسات هم اندیشی قرآنی بهترین فرصت جهت رسیدن به این هدف و تفکر است در این میان موسسات قرآنی می تواند نقش مهمی عهده دار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ضمن اینکه عهده دار متولی گری قرآنی هستید، باید دامنه ی فعالیت های قرآنی خود را گسترش داده و از مشارکت سایر دستگاه های قرآنی نیز استفاده کنید  تا بتوان به یک شکوفایی در جهت قرآنی دست یابید.

 حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اینکه باید جهتی آماده شود تا پشتیبانی بیشتری از مردم در جهت امور قرآنی فراهم شود،افزود: باید بخش مردمی و میزان مشارکت و حمایت مردم  را به عنوان پشتوانه فعالیت های قرآنی بیشتر رشد دهید و از خدمات و پشتیبانی مردم در توسعه ی فعالیت های قرآنی جامعه کمک بگیرید.

این نشست با بحث و بررسی در خصوص فعالیت های قرآنی سالجاری خاتمه یافت

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار