کد خبر: ۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان:
زنجان-رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: وضعیت تیم فوتبال شهرداری زنجان در هاله‌ای از ابهام است و در نقطه‌ای قرار داریم که نمی‌دانیم تیم به چه کسی واگذار شده است.
به گزارش آرانیوز، اسماعیل دویران ظهر سه شنبه در نخستین جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری زنجان ۷۵۰ میلیون تومان هزینه را به شهرداری زنجان تحمیل کرده است، افزود: با وجود این میزان پولی که هزینه شده در حال حاضر با انباشت ۲۰۰ میلیون بدهی برای تیم فوتبال شهرداری زنجان مواجه هستیم.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان  افزود: آخرین نتیجه تحقیق و تفحص در خصوص تیم فوتبال شهرداری را نامعلوم بودن سرنوشت آن اعلام کرد.

دویران  در عین حال با بیان اینکه در بخش هزینه کرد تیم فوتبال شهرداری نقطه تاریکی وجود نداشته است ولی وضعیت فعلی این تیم و استقرار آن مبهم است، ادامه داد:  بعد از وصول تحقیق و تفحص بلافاصله مستندات جمع‌آوری و موارد بررسی شد و پس از بررسی مستندات و سیر تحولات پیرامون تیم فوتبال شهرداری که امتیاز آن به شهرداری زنجان داده شده بود.

 عضو شورای شهر زنجان با اذعان به اینکه  شورای شهر زنجان برای رفع ابهامات در خصوص وضعیت این تیم تلاش می‌کند، افزود: وضعیت تیم در هاله‌ای از ابهام است و در حال حاضر در نقطه‌ای قرار داریم که نمی‌دانیم تیم به چه کسی واگذار شده است.

دویران با بیان اینکه باید از دکتر یگانه شهردار سابق زنجان بخاطر فعالیت‌های شبانه روزی و دلسوزانه در حوزه عمران شهری تشکر کرد، گفت: بخش مهم و اعظم پروژه‌های که  این روزها به بهره برداری می‌رسد توسط شهردار سابق انجام  گرفته که باید از وی تشکر و قدرانی شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه مناطق شهری زنجان به چهار منطقه افزایش پیدا می‌کند، گفت: طرح افزایش مناطق شهری زنجان توسط مشاور در دست بررسی است.

مسیح الله معصومی با اشاره به روند اجرای پروژه سبزه میدان، گفت: تملک برخی از املاک سبزه میدان که تعداد آنها ۱۳ مورد بود در اوایل اسفند سال ۹۶ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تملک شد و برای عید تخریب و تسطیح شد.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهری سه میدان میوه و تره‌بار را شروع کردیم که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار