کد خبر: ۳۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
مدیر کل استاندارد خراسان شمالی مطرح کرد:
بجنورد- مدیر کل استاندارد خراسان شمالی از کشف ۱۳ هزار و ۴۷۷ قلم کالای غیر استاندارد از سطح بازارهای استان در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش آرانیوز، فهیمه مهمان نواز با بیان اینکه سال گذشته ۶ هزار و ۵۶۰ بازرسی از سطح بازارهای خراسان شمالی انجام گرفت، اظهار کرد: در این بازرسی ها ۷۶۳ فرآورده شامل ۱۳ هزار و ۴۷۷ قلم کالا از سطح بازارهای استان کشف و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مهمان نواز افزود: این تعداد کالای کشف شده به علت نداشتن علامت استاندارد و تقلبی بودن ضبط شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین طی سال گذشته ۵۶۱ بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی خراسان شمالی انجام شد.

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی همچنین به بازرسی از ۴۴۷ مرکز تفریحی و ورزشی استان در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: طی بازرسی های انجام شده، هفت مرکز تفریحی و ورزشی که مجهز به ۲۵ دستگاه بوده اند، موفق به دریافت تاییدیه این سازمان شدند.

مهمان نواز اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۷۴ آسانسور ساختمان های خصوصی، دولتی، عمومی و مسکونی که در سال ۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفته، تاییدیه استاندار را دریافت کردند.

وی در ادامه به جایگاه های «سی. ان. جی» در سطح خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۸ جایگاه «سی. ان. جی» در استان وجود دارد که از این تعداد دو مورد تاییدیه سازمان استاندارد را دریافت نکرده اند.

این مسئول درباره علت عدم دریافت تاییدیه استاندارد این دو جایگاه «سی. ان. جی» در خراسان شمالی گفت: باتوجه به اینکه یکی از این جایگاه ها تازه تاسیس است هنوز تاییدیه صادر نشده و نیز دیگر جایگاه «سی. ان. جی» با انجام تعمیرات رفع پلمب شده و تا زمان رفع مشکلات و دریافت تاییدیه حق بهره برداری از جایگاه را ندارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار