کد خبر: ۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش آرانیوز، عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس نسبت به مدیریت جلسات و نوبت‌دهی تذکرات و اخطارهای نمایندگان انتقاد کرد و گفت: بر اساس ماده مذکور طرح استیضاح وزرا باید سریعاً با ذکر مورد به هیئت رئیسه ارائه شود و هیئت رئیسه نیز به جهت تکلیف قانونی طرح استیضاح را به کمیسیون تخصصی ذیربط ارائه دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکرات نمایندگان به طور مستقیم به سمع و نظر مردم می‌رسد، تصریح کرد: در روزهای پایانی سال 96 استیضاح 3 وزیر در دستور کار مجلس قرار گرفت اما استیضاح وزیر کشور با وجود تکمیل امضاها در اسفند ماه به هیئت رئیسه ارائه شد اما هنوز در دستور کار کمیسیون نیز قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم ارائه این طرح در اسفندماه به هیئت رئیسه هنوز در دستور کار قرار نگرفته است.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: هیئت رئیسه با منظور و هدف خاصی طرح و لوایح را در دستور کار قرار نمی‌دهد لذا موضوع جنابعالی در جلسه امروز پیگیری خواهد شد، در حقیقت هیئت رئیسه قطعاً نظری ندارد که طرحی را به تأخیر بیندازد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار