کد خبر: ۳۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:
زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: زنجان یکی از استانهای صنعتی است و بیش از ۵۰ درصد انرژی برق در بخش صنعت و ۲۰ درصد نیز در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود.

به گزارش آرانیوز، علیرضا علیزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه ارکان صنعت برق  اعم از تولید، انتقال و توزیع برق همسو باهم  هستند، اظهار کرد: اولویت فعالیت صنعت برق استان زنجان عبور از بحران پیک بار تابستان و افزایش رضایتمندی مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: یکی از عوامل توسعه پایدار در منطقه تعامل و هماهنگی بین مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

علیزاده تأکید کرد: صنعت برق ازجمله زیر بنایی تری بخش توسعه کشور است و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان را بر عهده دارد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان به زیرساخت بسیار قوی  صنعت برق در استان  زنجان اشاره کرد و گفت: در بخش توزیع برق و در ۴.۳۰ سال گذشته بیش از  ۱۶۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف تأمین برق مراکز، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر و توسعه روستایی ۱۰۰ درصد جذب و سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

علیزاده ابراز کرد: توزیع برق زنجان یکی از استانهای صنعتی است و تعرفه مصرف انرژی برق در این منطقه نشان می‌دهد که بیش از  ۵۰ درصد انرژی برق در بخش صنعت و ۲۰ درصد در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ازنظر کمیت شرکت توزیع برق زنجان زیرساخت برق وضعیت خوبی دارد و در هرکجای استان امکان برق‌رسانی داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار