کد خبر: ۳۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
استاندار زنجان:
زنجان-استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید صادرات افزایش پیدا کند، گفت: با وجود وضعیت مطلوب صادرات استان زنجان، هنوز با نقطه ایده آل در این حوزه فاصله داریم.

به گزارش آرانیوز، اسدالله درویش امیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، افزود:  زنجان نخستین استانی خواهد بود که همایش و گردآوری تولیدکنندگان استانی را برگزار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بدنه کارشناسی و اداری باید چابک‌تر و بیشتر به‌کار گرفته‌شده و در سال جدید مدیران تلاش کنند که از مشارکت بیشتر کارشناسان استفاده کنند. 

استاندار زنجان گفت: تعصب به توسعه استان در بین مدیران باید بیشتر شود و در سال جدید باید تعصب اداری در بدنه مدیریتی استان بیشتر شده و مجموعه نظام اداری برای این اهداف تحقق شود.

درویش امیری ابراز کرد: اعضای شورای اسلامی استان باید بنا به تخصصی که دارند در کارگروه‌های تخصصی حضورداشته باشند تا در جریان مسائل استان قرار بگیرند.

وی افزود: گفتمان نیروهای انقلاب و همبستگی نیروهای ملی و سرمایه‌های انسانی برای ایجاد و توسعه نشاط را هدف‌گذاری کرده‌ایم و باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا استان در مسیر توسعه قرار بگیرد.

استاندار زنجان  بابیان اینکه با وجود وضعیت مطلوب صادرات استان زنجان، هنوز با نقطه ایده آل در این حوزه  فاصله داریم، گفت: هدف‌گذاری ما روی ۵۰۰ میلیون دلار است و باید صادرات افزایش پیدا کند.

درویش امیری بابیان اینکه ما باید در کلام، رفتار و عمل تلاش کنیم که نشاط در جامعه وجود داشته باشد، گفت: دشمن بی‌انگیزگی در نظام اداری و ناکارآمدی قوه مجریه را هدف‌گذاری کرده است.

وی ابراز کرد: باید به عدالت اجتماعی توجه شده و این موضوع در جامعه احساس شود و  قانون اساسی باید محور اساسی حقوق شهروندی باشد.

استاندار زنجان به تشکیل شورای جوانان استان اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۰ کارگروه تشکیل شد که اکثریت آنها از جوانانی هستند که از دانشگاه‌های معتبر فارغ‌التحصیل شده‌اند و  همه اینها باید در کارگروه‌های مختلف حضورداشته و از ظرفیت آنها استفاده شود.

درویش امیری تصریح کرد: مسئولان بخش‌های مختلف باید از ظرفیت تشکل‌های مختلف ازجمله احزاب و گروه‌های سیاسی استفاده کنند و همه فعالیت‌های استان باید حول محور برنامه ششم و متناسب با آن و آمایش سرزمین باشد و هرچند ما به آمایش سرزمین و نظام برنامه‌ریزی نقد داریم.

وی افزود: بودجه در استان نیست و در وزارت خانه‌ها تدوین می‌شود و با نشستن در زنجان کسی به ما پول نمی‌دهد  و باید از ظرفیت نمایندگان مجلس به خوبی استفاده کنیم.

استاندار زنجان به شعار سال اشاره کرد و گفت: در  سه ضلع این شعار مسئولین، تولیدکنندگان و مردم قرار دارند و هرکدام وظایفی دارند و باید دولت و مسئولین حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران داشته باشند و تولیدکنندگان هم بایدبر تولید باکیفیت توجه  کرده و مردم هم استقبال کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار