کد خبر: ۳۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
روابط عمومی فرودگاه بیرجند خبر داد:
بیرجند- کارشناس روابط عمومی فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال، ۱۴ پرواز از پروازهای فرودگاه بین المللی بیرجند باطل و شش پرواز دیگر تا نهم اردیبهشت ماه لغو شده است.

به گزارش آرانیوز،  به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خراسان جنوبی ایمان صدری افزود: این پروازها در روزهای یکم،دوم،سوم فروردین ماه در مسیر های تهران-بیرجند-زاهدان، تهران-بیرجند-مشهد و تهران- بیرجند- تهران و در تاریخ های نهم، دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه بوده است.

 وی بیان کرد: همچنین در مسیرهای تهران- بیرجند- مشهد، مشهد- بیرجند- تهران و تهران- بیرجند تهران بوده که از این تعداد ۵ پرواز هواپیمایی ایران ایر و ۳ پرواز متعلق به هواپیمایی ماهان  بوده است که توسط شرکت های یاد شده باطل اعلام شده است.

صدری اظهار داشت: پروازهای هواپیمایی ایران ایر در مورخ ۱۸ و ۲۸ فروردین ماه و همچنین یکم، چهارم و نهم اردیبشهت ماه در مسیرهای تهران- بیرجند- تهران، مشهد- بیرجند- تهران و تهران- بیرجند - مشهد  نیز توسط این شرکت باطل اعلام شده است.

وی بیان کرد: همچنین پرواز پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه سال جاری هواپیمایی ماهان نیز باطل اعلام شده است.

کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: علت لغو عمده پرواز ها کمبود ناوگان هواپیمایی ایران ایر و ماهان است و لغو برخی از پروازها در روزهای ابتدایی سال نیز به دلیل کمبود مسافر بوده است.

 وی افزود: همانطور که بارها نیز اعلام شده است وظیفه فرودگاه ها تامین تجهیزات ناوبری، کمک ناوبری، ساخت ترمینال ها و زیرساخت های مورد نیاز جهت انجام پرواز می باشد ولی باز هم این اداره کل همانند سنوات گذشته با تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در کشور در حال مذاکره جهت افزایش پروازها در مسیرهای پرتردد و مورد درخواست هم استانیهای عزیز  است و همچنین در جهت جلوگیری از لغو بیش از حد پروازها مکاتباتی صورت پذیرفته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار