کد خبر: ۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:
بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از عرضه ۴۳۰ تن سیب و پرتقال در بازارهای استان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین میوه شب عید نداریم.

به گزارش آرانیوز، محمد حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تامین آرامش خاطر و اطمینان به مردم نسبت به ارائه خدمات مطلوب از مسائل مهم و مورد توجه مسئولان است.

وی بااشاره به پیش رو بودن ایام نوروز بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم نسبت به همیاری مسئولان در تامین خدمات اطمینان خاطر داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه کمیته تنظیم بازار در طول سال فعال است، افزود: این کمیته در مناسبت های خاص، اقدامات مطلوبی در راستای تنظیم قیمت و کنترل بازار انجام می دهد.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: ۶۵۰ تن سهمیه برنج استان بوده که به شبکه توزیع وارد شده است.

توزیع ۷۰۰ تن گوشت سفید و قرمز در بازار استان

وی با بیان اینکه ۴۰ تن گوشت منجمد قرمز آماده توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین سهمیه استان در مرغ منجمد ۶۶۰ تن بوده که تاکنون ۴۰۰ تن توزیع شده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به تجربیات گذشته از نیاز جامعه، ۲۳۰ تن سیب از نوع سمیرم با کیلویی دو هزار تومان و ۲۰۰ تن پرتقال تامسون با قیمت هر کیلو هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی اظهار کرد: همچنین سرانه توزیع تخم مرغ در استان روزانه ۱۱ تن بوده که در حال حاضر به ۱۵ تن افزایش یافته و با قیمت شش هزار و ۶۰۰ تن عرضه می شود.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره بیان کرد: در سال جاری ۱۶ استان این نمایشگاه را برگزار نکردند.

وی بیان کرد: نمایشگاه بهاره با بیش از ۱۴۰ غرفه در بیرجند برگزار شده و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

حسینی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بیان کرد: اکیپ های مشترکی در سطح استان نظارت ها را انجام داده و تخلفات را به تعزیرات حکومتی تحویل می دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید نیاز جامعه در ایام نوروز مهیا شود، گفت: برق، گاز و آب مراکزی مانند کشتارگاه و سرخانه ها  نباید به هیچ عنوان توسط شرکت ها تا پایان فروردین ماه قطع شود.

وی بیان داشت: همچنین فرمانداران به خصوص در شهرستان های طبس، بشرویه  و فردا باید کمیسیون تنظیم بازار را تشکیل داده و نظارت مستمری بر بازار داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه نباید گردشگران و مسافران با مشکل مواجه شوند، گفت: رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در افزایش خدمات و ایستایی گردشگران دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار