کد خبر: ۳۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
پیرو قراردادی دوجانبه در سال ٩٤؛
کرج - مسئولان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در جلسه‌ای با مسئولان شهری کرج، اجرای مفاد قرارداد مشترک بین موسسه و شهرداری را مورد تأکید قراردادند.

به گزارش آرانیوز، دکتر غلامرضا شکری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه رازی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد موسسه رازی و شهرداری کرج،   از برگزاری جلسه‌ای برای تسریع درروند اجرای مفاد این قرارداد خبر داد و گفت: این جلسه به‌تازگی با حضور مسئولان موسسه رازی، مسئولان شهری و نماینده‌ای از استانداری البرز در موسسه رازی برگزار شد.

 وی تکمیل و تحویل ساختمان آبله حداکثر تا چهار ماه آینده، پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران پروژه‌های ساختمان بسته‌بندی و سردخانه مرکزی و ساختمان‌های MMR و QC، نصب درب در ورودی شمالی موسسه ظرف ١٠ روز، تکمیل سردر و نماد تبلیغاتی موسسه طی یک ماه، آسفالت خیابان پشت دیوار نرده‌کشی شده و نصب درب در قسمت شمالی موسسه را از بندهای مهم و اساسی این نشست برشمرد و خواستار اجرای آن با سرعت بخشیِ تمام شد.

دکتر شکری با تأکید بر اینکه اجرای تعهدات شهرداری کرج به موسسه رازی به‌طورجدی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: در همین ارتباط جلسه‌ای نیز با دادستان کرج برگزار شد و دادستان بار دیگر ضمن بیان اهمیت و جایگاه موسسه در منطقه و کشور، دستور داد شهرداری تعهداتش به موسسه رازی را با سرعت بیشتری اجرا کند.

به گفته معاون موسسه رازی، با توجه به امضای شخص دادستان کرج، این قرارداد ازهرجهت دارای ضمانت اجرا است.

گفتنی است؛ مطابق این قرارداد، شهرداری کرج متعهد است در قبال موافقت موسسه برای ادامه عملیات تعریض بلوار «موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی» واقع در ضلع شمالی موسسه، نسبت به بازسازی ساختمان آبله، تکمیل ساختمان‌های MMR و QC و ساخت ساختمان‌های بسته‌بندی و سردخانه مرکزی در موسسه رازی اقدام کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار